Vernon Bellecourt Speaking event at Portland State University and Clinton Street Theater

Dateca. 1975
Mediumlithograph on paper
Dimensions17 × 11 in. (43.2 × 27.9 cm)
ClassificationsPrints & Printmaking
Credit LineAlbuquerque Museum, gift of Diane Palley
Object numberPC2020.34.258
DescriptionPoster with black and white photograph of Vernon Bellecrout wearing a floral print shirt; text reads: "Vernon Bellecourt (National American Indian Movement Co-Ordinator) Will Speak at Portland State University Smith Center Ballroom Friday Jan. 23, 7:30 pm, $2 donation/*ALSO* Clinton Street Theater 2522 S.E. Clinton St. Saturday Jan. 24 3 pm, Film: International Indian Treaty Council, $1 donation."
On View
Not on view